söndag 9 november 2008

Fuldag

Jag tänkte skriva ett meningsfullt inlägg men bestämde mig för i sista stund att det får vänta till en annan gång. Istället ska jag klaga....på denna meningslösa dag!

Egentligen började dagen ganska bra, fick sova länge och fick lite gjort på förmiddagen. På eftermiddagen blev det lite värre. Jag skulle ta min söndagspromenad som vanligt. (jag brukar alltid gå en promenad med varierad längd på söndagar och idag var jag extra peppad för det) När jag hade gått en bit började det såklart regna!! Jaha, eftersom jag inte kände för att gå i regn fick jag vända, men hann ändå bli blöt som en katt innan jag kom hem. Väl hemma insåg jag att fikabröd inte kommer hem av sig själv. Nähä! Då fick jag bege mig ut igen. Hemma igen (ännu blötare nu) inser jag att jag ändå har saker att göra innan jag kan gå och lägga mig! Rolig dag?!!

Bör noteras: idag var det också en sån där fuldag då man inte känner för att gå ut + ont i magen! Men vad gör man inte?

Inga kommentarer: