tisdag 16 oktober 2007


Ibland kommer man på saker med sig själv. Saker som är trevliga och saker som är mindre trevlig. Idag kom jag på en sak som jag inte vet om det är det ena eller andra, det beror väl på. Jag, eller jag och Johanna, kom på att jag pratar för mig själv när jag koncentrerar mig eller när jag är stressad. Ibland har jag lagt märke till att jag pratar för mig själv, men oftast så tänker jag inte på det, utan det bara blir så. Nu är det inte så att gör detta jämt utan bara vid vissa tillfällen och idag var tydligen en sådan dag! Annars så var det en ganska bra dag, även fast det blev den massa som skulle göras (därav att jag pratade lite för mig själv). Jag och Johanna åt lunch på McDonalds vilket kanske inte är världens bästa ställe att äta på, men kan vara gott om man äter där någon gång ibland!

Hoppas att ni inte tycker att man är jättekonstig bara för att man har en lite konstig vana ibland! ;)


"...and if you think I´m corny

then it will not make me sorry,

it´s you right to laugh at me,

and in turn it´s my oppurtunity to feel brave..."





3 kommentarer:

Adore sa...

Haha att prata för sig själv är väl inte så farligt..? ^^
Iofs så gör jag det inte så ofta själv (vad jag vet), men däremot sjunger jag hela tiden när jag är ensam.. Asså verkligen hela tiden ^^ Om ngn kunde se mig när jag gick runt här hemma skulle dom förmodligen tka jag va ganska konstig ;)

Anonym sa...

Jag pratar också för mig sjlv. typ hela tiden, speciellt när jag räknar matte och det kan ju störa några i klassen xD kram

Anonym sa...

Haha ja precis ;D Du råkar inte komma på dig sjlv med att sitta och sjunga lite vart som helst som jag gör xD Jag brukar sitta i bussen till skolan och lyssna på mp3. Helt plötsligt kan jag komma på mig sjlv att börja sjunga eller att göra något lyckligt ljud och få alla att titta konstigt på mig xD