lördag 20 oktober 2007

Min dag gör ont!


Idag har det varit en dag som har gått i slowmotion. Har nämligen haft ont i hela kroppen. Varenda liten muskel har gjort ont vid minsta rörelse, och till råga på allt så har jag stukat fingret. Allting på samma dag! Har också insett att lovet bara är en vecka, men jag har saker att göra för två veckor. Inte bra! När man har lov ska man ta det lungt (säger alla i alla fall).

Dagen avslutas sedan med att jag sitter hundvakt i 7 timmar. Det går bra eftersom hunden sover nästan hela tiden. Dagen har kanske inte varit den roligaste och innehållsrikaste dagen i livet, men idag har jag även haft tid att filosofera lite över saker och ting, vilket man måste göra ibland. Man måste någon gång tänka över alla saker som man brukar gå runt och fundera över och saker man undrar över och idag var det en sådan dag. Så även om jag har ont och inte har gjort speciellt mycket så har det faktiskt varit en härlig dag, till slut i alla fall!


"...and don´t even think,
don´t open your purse
I can pay for you
that´s the least I can do..."


6 kommentarer:

Anonym sa...

Ajaj!
Ibland blir man bara så "nere"...men det är bra på sätt och vis för då känns allt så mkt bättre då det blir lite drägligare!
Härliga bilder
Kram z-z

Anonym sa...

tjena på dig :) det var länge sedan :/.

Hoppas att jag kan ge den till arkarna såklart :) <3

Anonym sa...

Ha Tack för informationen det visste jag inte.
Skönt att du mår bättre!


kram
Majsan

Anonym sa...

Hoppas all träningvärk är borta nu och du mår bättre :)

Du ägnade ju lite av din tid ia när du var hundvakt åt att lyssna på Olas sommarprat och det är ju inte helt fel ;)

Fin kort :)

Kram

Anonym sa...

Jaa.. samma här.. Önskar att dom km hit en gång innan vintern.. Men jag får nöja mig med att lyssna på låtarna här hemma..
Och sommarpratet så klart :)

Kram

Adore sa...

Jaa.. det var då jag märkte iaf att den var grym ^^

Flera av mina kompisar fastnade också för låten då.. det kanske är bra för låten att vara med i idol :p

Kram