söndag 7 oktober 2007

Xidra!



Nu kommer det ännu mer kort för alla som vill se.

Vad ska alla människor göra på höstlovet? Jag ska i alla fall till Wien. Wien av alla ställen på jorden, men det är säkert fint. Jag avstod att vara med att bestämma vart vi skulle så då fick det bli Wien. Men sedan så måste man ju ta och träffa Isabelle också. Så mycket fria dagar kommet det kanske inte att bli, men det är ju roliga saker man ska göra i alla fall.

Nu kommer en ny vecka med massor med roliga och mindre roliga saker att göra.....Här är min lilla hund Xidra som är en isländsk fårhund!

5 kommentarer:

Adore sa...

Lika fina bilder som alltid :)

Höstlovet är inte riktigt planerat än men vi tar det som det kmr ;)

En sån söt hund :)

Anonym sa...

Åh det låter härligt att åka till Wien, själv vet jag inte än vad jag sk hitta på :)

Ännu mer fina kort, hur kan du vara så duktig??
Kärlek till dig <3

Anonym sa...

Jaa det var jätte fint :)

Det kan man verkligen!!
Ska ta kameran och ta en lång promenad ngn dag :)

Kram

Anonym sa...

oj söt

va de den du pratade om på bloggen

Anonym sa...

hejsan!
Vilka vackra höstbilder, du kan du, trivs du med nya kameran?

Ja, och att få åka till Wien är väl kul?
Spanska ridskolan är ju säkert ett bra utflyktsmål...sachertårta och massa annat gott..mums!
Kramis z-z