tisdag 2 oktober 2007

Test!

vad heter du? Viktoria
melllannamn då? Karin, Maria
vart bor du? I Karlstad
trivs du där? Jadå, en lagom stor stad
antal kuddar i sängen? 2, det räcker
kan du baka bullar? Ja det ska nog gå bra, med recept såklart
mc donald's eller burger king? McDonalds
nästa mål i ditt liv? Oj...köpa en kamera och ta itu med en massa saker
sover du ensam? Ja....
vanligaste färg på dina kläder? Olika, men oftast svart med färg till
vad pluggar du? massa saker som i bästa fall ska leda någon vart
är du smart? ja, hyfsat i all fall
vilka instrument kan du spela? piano och tvärflöjt. Lär mig gitarr, ukulele och munspel.
vilken idrott/sport har du sysslat med? Handboll, golf, och skytte tro det eller ej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja det kan nog hända
är du nöjd med ditt liv? Ja det är helt okej =)
vad vill du jobba med? Vet inte, finns en massa skoj
vad gör livet värt att leva? Alla roliga saker och människor!
är du musikalisk? Ja det är jag (om jag får säga det själv)
kategoriserar du dej själv i någon stil? Nej jag har min stil.
har du någonsin...sagt 'jag älskar dig' och menat det? Ja
bråkat med ditt husdjur? Bråkat och bråkat. Vi har haft olika ”åsikter”
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Japp, kommer ej ihåg vad
vem är din bästa vän? Har många härliga vänner. Ni vet vilka ni är!
vill du gifta dig? Ja om den rätta kommer så....
vill du ha barn? Ja, men någon gång i framtiden..

de senaste 48 timmarna, har du...
gråtit? varit Nej....
varit sjuk? Hmm, nej de tror jag inte
sjungit? Kan det går mer är en halvtimme utan att jag sjunger? ;)
sagt 'jag älskar dig'? Ja
velat säga till några att du älskar dem? Nej
senaste...film du såg? oj.....50 first dates
mat du åt? Smörgås, sitter och äter kikärtor nu
gången du åt en 7-elevenkorv? Tror aldrig att jag har ätit det!!

personligt...
vilket stjärntecken är du? Tvilling
vilken årgång är du? 1992
vart bor du? i en lägenhet i mellersta sverige

utseende...
hur lång är du?
1.70, mätte mig idag =)....
ögonfärg? Grå-grön
vad lyssnar du på just nu? The Ark - The Homecomer
vad är det senaste du ätit? Igen?
det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Hmm....ögonen?
gillade du personen du snodde det här av? Jadå, hon är snäll :D
vilken är din favoritdryck? Juice och sprite
favorit alkoholdryck? - '
choklad eller vanilj? Varför inte båda?
Senaste impulsköp: Inga :D , godis i såna fall
Bästa fikat: Hmm, när jag fikade med Johanna och när jag fikade med Issa
Någon som gör dig förbannad: Folk som inte är sig själva
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Vad heter du?? Kanske
En bil är: Ett bra transportmedel
Ditt livs aha-upplevelse:vet inte livets, man får väl ofta det.Fick ett par stycken senast idag Nåt du saknar: Ja, Isabelle, en bra kamera och massor av tid
Vad är tantvarning: Att vara oerhört pedant och tycka det att ”dagens moderniteter och ungdomar är ohyfsade”
När är du gammal: Det kommer dröja....

10 kommentarer:

Adore sa...

Hah så du fixade det tillslut.. Vad bra :)
Nu fick man ju reda på nya roliga saker om dig :)
Kram

Anonym sa...

Nae, tyvärr så har jag ju inte det. Men bilden är riktigt snygg. fick den av någon, kommer inte ihåg vem bara xD
Här fick man ju reda på en hel del roliga saker om dig (:

Anonym sa...

yes, dom e grymma ;D
Yes, jag fullständigt älskar att ta kort, det e skitkul! :D
Gillar du att ta kort då ;D

johanna sa...

vilket härligt inlägg. får jag låna dom här frågorna? det är jätte roligt att läsa. men du...du vet ju redan när du blir gammal och det är ju när du är 40, vi vet ju till och med hur du ska se ut:)

Anonym sa...

haha, fick man ju reda på en massa om lilla dig, började du i skolan ett år tidigare än andra 92:or...
Lycka till med kamera köp...

Anonym sa...

jahaja, jag skrev nyss men glömde avs. kram z-z

Anonym sa...

Shit vad du är lång :) Haha eller du kanske är helt normallång förresten?? xD

Kul att få veta lite mer om dig :) Det är kul att läsa andras bloggar :) Hoppas du mår bra Kram <3

Adore sa...

Oh.. fusk.. Jag vill också ha kanelbulle.. Men köpta är ju fusk.. får väl ställa mig och baka ngn dag om jag hinner :)

Kram

Adore sa...

Hahah.. Nej.. Det där var allt fusk ;) ^^

Anonym sa...

nu vet jag lite om dig

men fyra kuddar måste man ha

mbu