onsdag 31 oktober 2007

"I need a visit to Vienna..."


Nu är väskorna packade och klara, nästan helt klara i alla fall. Några småsaker till är det som ska ner. Imorgon klockan 10.25 går tåget till Stockholm och på eftermiddagen går flyget vi ska ta till Wien. Ska bli skönt att komma bort lite från Sverige även om jag inte är borta så länge. Jag kommer hem sent på söndag kväll och då är det skönt att börja sent på måndag morgon! Har lagt in en massa bra musik i iPoden och tillsammans med den en bok och en kortlek ska man väl kunna fördriva tiden på tåget. Men man kan ju vara lite social med familjen också.¨


Jag träffade Frida här i Karlstad idag. Det var kul att vi kunde träffas!
Ha det så bra alla som är kvar här i Sverige!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej stumpan
hoppas du får en skön helg med familjen
med hästar chokladbakelse och habsburg palatset
kram z-z

Anonym sa...

Hej :)
Trevlig liten stund på pizzerian igår :)
Det kanske blev lite konstiga samtalsämnen.. som det där när jag började spela på glaset ^^
Men det var kul :)
Tkr jag iaf :)

Hoppas du får det jättebra i Wien :)
Kram

Anonym sa...

Hej söt :)
Det var verligen längesen jag skrev ng till dig nu. Har inte varit inne på datorn på VÄLDIGT länge--
Hoppas att allt blir kul i Wien och att du får det underbart..

Bra musik i Ipoden är alltid grymt!!

Anonym sa...

halloj!! vad kul att du fick träffa Frida! :D ville bara säja heej, pussar issa