tisdag 30 oktober 2007

Planering!

Ibland inser man att har en massa och göra och nu är det ett sådant tillfälle.
Ska ut och fara lite i övermorgon och inser att det är flera saker som jag måste köpa och fixa innan jag kan åka! Jag vill helst av allt bara skjuta upp allt och vänta och göra saker senare, men det går ej. Tänker sitta och skriva en lista på allt som ska med och allt som ska göras och den lär nog bli lång, så frågan är om jag vill se den.

Är det någon som är bra på Photoshop, eller har något annat program att tipsa om?? Sitter och försöker att redigera en bild, men det funkar inte. Tror att jag får ta och byta program istället!
Men nu har i alla fall nästan alla kort som jag har tagit i sommar kommit in på datorn, och det var inte lite de. Tog ca 800 kort, varav ca 600 på konserter! Fler blir det i Wien!

I´ve got sunshine in the palms of my hand, generating slowly...!

Inga kommentarer: