fredag 26 oktober 2007

Mitt lov


Här utsiskten från mitt fönster! Känner du igen dig Frida??

Nu kommer det lite nytt i bloggen, har inte hunnit att skriva så mycket den här veckan! Ibland så är jag väldigt skrattig av mig ( ni vet ni som känner mig ) och idag var det en dag då jag skrattade åt i princip vad som helst. Men det är ju roligare med människor som är glada. Då är det en himla tur att man har en del vänner som är pigga och glada också. Idag blev det nog mest Johanna som fick stå ut med mina skratt!

Nu är det i alla fall dags för en välbehövlig paus mitt på hösten, men jag har endå en massa som ska göras. I slutet på veckan ska jag till Wien också med familjen! Har inte riktigt fattat vad vi ska göra där än, men spanska ridskolan ska vi se på i alla fall. Så mycket vet jag! Sen måste jag ta och umgås med mina kära vänner också. Men lovet är väl mest till att ta en paus från det vanliga och det kan man väl säga att det blir i alla fall!

Vad ska alla andra göra under veckan??
Hoppas att ni får ett skönt lov!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är alltid roligare med glada människor.. Dom får en på bra humör ibland :)

Jaa.. Lov är aldrig fel!!
Du vet ju mina planer så jag behöver kanske int skriva här också?? ;)

Kram