fredag 16 november 2007

Fakta om mig!


Jag var bara tvungen att göra detta test! :

Du:
Ögonfärg: grå/gröna
Hår: Blont, ganska långt med lugg som oftast är uppsatt
Längd: 170-171
Använder du smink: Ja, mascara och glitterkajal(!) :) använder alltid det
Favoritmat: oj, det finns massor, men pasta och kyckling går alltid hem
Klädstil: Min stil, men oftast något svart tillsammans med något med färg
Personlighet: det var svårt...mina nära och kära skulle nog beskriva mig som hjälpsam och glad
Favoritband: The Ark, Sahara hotnights, Coldplay, Regina Spektor, Lamont och Melody Club
Favoritlåt: eehh,bara en?.....kanske Clamour for glamour - The Ark
Talanger: kan sjunga (i bästa fall :P) och fotografera
Senaste låt du hörde: Absolutely no decorum- The Ark
Största intresse: har många, men jag gillar musik, fota och sport =)
Onödiga saker: kommer inte på någon, men jag veta att jag har köpt en massa
Går du i skola: ja
Framtid: ska ta studenten om ett par år, sen får vi se...
Vill du ha uppmärksamhet: nej...eller ibland så kan det ju vara kul...beror på vad
Tycker du om musik: ehh...är denna fråga ironisk? Det är klart att jag gör det



Allmänt:
Bästa vän: har jag många
Är du kär: Nej, inte för tillfället
Vem stör du dej på: det finns flera, nämner inga namn, bl a personer som inte är sig själva
Vem vill du vara som: jag duger nog som mig själv tror jag
Har du vart på ngn konsert: haha, ja flera...hur skulle jag annars tagit mina kort??!!
Har du glasögon eller linser: nej
Har du blivigt besviken under en klippning: ja flera gånger...när jag var mindre tyckte jag alltid att frisören klippte för kort ^^
Har du ljugit för din bästa vän: vet inte, tror faktiskt inte det
Har du mkt pengar: mycket och mycket, har så jag klarar mig och lite till....
Har du bjudit ut någon: ja
Favoritstad (i sverige): Karlstad duger gott och väl för mig, Trosa är fint också!
Shoppar du: Ja, men det var ett tag sen nu tyvärr
Vilka språk kan du: svenska, engelska, tyska och hygglig franska
Favorit shampoo: har ingen favvo...schwartskopf är det som gäller för tillfället
Har du stora fötter: nej, 39 tror jag
Är du nöjd med dej själv: jadå, ganska i alla fall
Är du blyg: Nej
Var är du nu: Hemma framför datorn
Är dina svar ärliga: Ja, så ärliga de kan vara! Detta var vad jag skrev som svar innan Frida påpekade det: nej det tror jag inte, men det var svårt att komma på en favoritlåt
Tack Frida!^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha gillar det sista..

Är dina svar ärilga??
- Nej, men det är svårt att kma på en favoritlåt^^

Anonym sa...

Haha, listor kan vara roliga att gör aibland, när man vill att tiden ska gå lite.
Lifehouse är ett rockband, lyssna på youtube vetja;)
Förresten vad gör du då?
Kram <3