söndag 11 november 2007

Johanna fyller år!


"Ja må hon leva,
ja må hon leva,
ja må hon leva ut i hundrade år..."




Det får jag sjunga idag när jag ska iväg till Johanna och fira henne. Hon fyller år idag, så då ska jag hem till henne och äta tårta (i bästa fall)! Usch det dröjer...197 dagar till jag fyller år. Gud det är ju en evighet ju!! Då är det ju inte långt kvar tills det är sommarlov. Nu är det hela långa vintern man har framför sig.


Men jag har kommit på en ganska smart sak: att om man börjar att köpa julklapparna redan nu så slipper man stressa runt dagarna före julafton. Ganska smart va? Jag brukar annars vara en av alla människor som stressar runt dagen före julafton och köper de sista julklappar. Ändå tycker jag att jag har varit duktig som har försökt att planera ända sedan i början av december. Men i år ska det bli ändring, eller det har jag sagt i flera år! Jag ska faktiskt börja köpa julklappar, redan den här veckan. Vi får väl se hur det blir, i annat fall blir jag väl en av alla dessa stressade människor som vanligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

aa, dumma prov, *haha*
det går sådär, det känns som om jag är tvungen att sitta uppe halva natten för att kunna få VG (:
Hur går det för dig då?
Vi syns!!
CIAO /S

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

hummmmmmmmmmmmmmmmmm!
Är du säker att det är spanska???z-z