måndag 5 november 2007

Mitt lov!

Hej hopp nu var det tillbaka till det vanliga igen! Tänkte sammanfatta mitt lilla lov lite. Först så var Isabelle hemma från skåne. Vi träffades förra helgen och vi gick på stan. Det var meningen att vi skulle köpa ett par saker, men vi hittade inget. Det blev matlagning hemma hos henne istället, eller man kanske ska säga att hon lagade mat åt mig. Jag bidrog inte med så mycket utan kom mer med glada tillrop. Men resultatet blev bra i alla fall. På lördagskvällen var jag också iväg och sjöng en sväng på en fest också. Det gick bra som det brukar göra. Vi är duktiga vi! Tisdag blev det en tur till IKEA med lilla mamma. Vi hade en trevlig dag tillsammans där och det blev en del köpt.

På onsdagen blev det till stor del en packdag eller vad man kallar det, men på kvällen träffade jag Frida också. Jag måste säga att jag var lite nervös innan faktiskt. Tänk om det var någon annan som kom, men som tur var så var det rätt person. Vi hade en rolig stund tillsammans och jag hoppas att vi träffas nu i helgen igen. Sen bar det ju som bekant iväg till Vienna och jag kom hem igår. Jag är väldigt trött nu eftersom det blev sent!

Hoppas att alla har det bra!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nee.. som sagt va jag ju inte så skum ;)
Inte så att jag drog in dig i en bil elr nåt iaf Haha ^^
Skulle vara jättekul att träffas igen.. Förhoppningsvis nu till helgen.. ^^

Jag va ju också på ikea.. och då fanns det chokladpudding också.. haha :p

Ha det jättebra!!
Kram

Anonym sa...

hej!
Åh, jag skulle gärna åka till Wien och äta bakelser , men även se spanska ridskolan..vilken besvikelse...
Läckert att få komma bort ett tag va?
Här har det snöat...och blåst...och regnat...

ha det bra kram z-z

Anonym sa...

Det verkar ha varit ett skoj lov. Alltså jag undrar verkligen om det är en Isabelle som jag också vet vem det är xD haha sitter och klurar..

Ja det är alltid lite nervös att träffa nytt folk. Tur att Frida var snäll och inget monseter :)

Helt ärligt så har aldrig varit på IKEA.. haha Det är min stora dröm.-

Ha det bäst, glöm inte att du tar finast bilder :) <3

Anonym sa...

Skönt att åka bort på lovet! Köpte du Mozartkulor då? :P

Anonym sa...

Hej :)
Det va riktigt kul igår :)
Synd att du inte är hemma ikväll.. men så är det ;)
Hoppas du har det bra i Sthlm.. Lova att skicka korten vi tog sen ^^
Kram