söndag 18 november 2007

Hamburgare kommer farande







Den här helgen har jag faktiskt fått en hel del gjort. Ja det brukar jag ju få, men den här helgen tänkte jag lite framåt också. Den första julklappen är köpt, så jag höll det jag lovade mig själv om att jag skulle börja köpa dem innan december. Mamma fick äran, om man nu kan kalla det för ära, att få den första julklappen. Men vad köper man till pappa liksom, det är svårt det. Är det någon som har tips? Men jag har varit sjuk i helgen också, vilket inte är så kul. Så nu sitter jag och kraxar så fort jag ska säga något.

Men en sak som jag inte trodde jag någonsin skulle få vara med om hände igår också! Jag var ute med hunden vid tio eller så på morgonen. Då kommer det en hamburgare(!) om dimper ner någon meter ifrån mig! Då var det en kråka som hade tappat en hamburgare från ett antal meters höjd. Vilken syn det kunde ha blivit om jag hade fått den rakt i huvudet!

Men jag har också tittat igenom alla minneskort som låg på mitt skrivbord. Det blev nog några tusen bilder. Hittade bland annat foton från konserten i Sunne^^

6 kommentarer:

Anonym sa...

ha hejhej jag är glad för dina fina bilder hamburgarna ser ut att må bra...läser man bara överskriften så tror man att ola är hamburgaren...fniss
z-z

Anonym sa...

Hah jaa.. jag skulle vilja ha sett din min när hamburgaren kom flygande ;)

Hm.. jaa.. man har ju lärt sig en del denna veckan som gått.. Ulla-Ola.. jaja ^^
Fina bilder!! :)
Kram<3

Anonym sa...

Japp, den är min :)

hah det gör jag alltid typ ^^

Anonym sa...

Hahaha XD Flygande hamburgare? De va nått helt unikt det x)

Härliga bilder också (: Längtar så tillbaka till någon konsert :')

Kram

Anonym sa...

Haha flygande hamburgare har jag då ALDRIG varit med om.. :/ Men vissa lyckas med det mesta xD

Bra att du börjar bli bättre från förkylningen nu och ja julklappar får man välsätta igång med snart. Har inte köpt en enda xD

Kram på dig <3

Anonym sa...

haha, jamen det är fint....vadå? menar du att det inte händer dig varje dag? :S