lördag 24 november 2007

Mina fina kommentarer!


Inför den här helgen tänkte jag: Åhh vad skönt nu ska jag ta det lugnt. Men det kunde jag inte, men man kan ju ha skoj samtidigt. Idag träffade jag Isabelle. Vi gick på shoppingtur och åt glass(!) i kylan. Sen på kvällen var det teater med Emelie. Eller musikal kanske man ska säga eftersom det var på Värmlandsoperan. Det var "The wedding singer" som vi såg och den var jättebra. Men dessa lite överglada (läs onyktra) tanter på raden bakom tyckte allt och alla var roligt. Det var ett tag sedan jag var på musikal, så det var verkligen roligt att se den.


Sen skulle pappa och jag skjutsa hem Emelie till Forshaga (en liten plutt utanför K-d).
Då lyckades jag med denna fina kommentar:

P: Kommer du ihåg när vi var i Forshaga?
V: i Kil???
P: Nej, på kurs i Forshaga!
V: i Kil???
P: Nej, på kurs i Forshaga!
V: Kurs??
P: På hundkurs
V: Jaha....hundkurs??!!!

Ibland så är inte min hjärna rätt kopplad, och då blir det såna kommentarer. Haha.
Men jag skrattade riktigt mycket när jag förstod vad jag hade sagt. ^^

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahah Smart ;)

Men inget slår det med Idol-jury-Daniels frisyr ^^

Anonym sa...

hörru!
Knasboll, hur mås det?
Som när svängde in till Djursholm, häromdagen, och på skylten står det sjukhus-djursholm-etc, dottern lite disträ; nä men titta har dem ett djursjukhus, här?...ibland blir det lite fel i tankebanorna..och tur är väl det!
Kram z-z

Anonym sa...

Njaa.. slagsmål och slagsmål.. Det beror på hur man ser det ;)
Det gick ju rätt tufft till ibland ^^
<3

Anonym sa...

Hahaha, det låter lite som mig det där. Min hjärna kopplar aldrig rätt det ä därför jag fattar så segt xD Ibland ger jag upp och säger bah , ahaa okey så dom ska sluta tjata :P fast sen säger dom "vad mena jag då" och då står ja där som en idiot xD