lördag 10 november 2007

Frisyrsnack

Igår föll den första snön här. Lite tidigt tycker jag, det är ju trots allt över en månad kvar till jul. Det blev till ta fram mössa och vantar när man skulle ut i snöstormen, för det blåste en del. Igår träffade jag också Frida igen! Det är konstigt att man kan ha så kul tillsammans när man bara har träffats ett par gånger, men det kan vi. Det var meningen att vi skulle se på Idol, men även om tv:n stod på så kom vi inte ihåg någonting. Jag sa även dagens dumma mening. Det var när vi pratade om Daniel Breitholz frisyr (?).

V: - Undrar när han började tappa sitt hår?
F:-Ja, han är ju bara 30.
V:-Han kanske föddes utan hår?!

Ibland tänker inte min hjärna riktigt som den ska ;) Det var väldigt roligt i alla fall.
Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahah.. Jaa.. det va ganska kul.. Jag undrar hur du tnkte just då.. ;)
Hoppas allt är bra med dig!!
Kram <3

Anonym sa...

haha!
det är ju sååååååå ininorden som man funkar!
Prata först och tänka sen....
Stor kram till dig-jag är oxå en sån, snackar utan att tänka mig för...z-z