onsdag 21 maj 2008

Busy busy busy


Usch nu är det massor med saker som ska hända....jag är ju bra på att planera(om jag får säga det själv). Så det funkar ganska bra faktiskt! Skolarbeten som ska in, prov som ska läsas till tar upp stor del av tiden. Därimellan ska jag hinna få in träning ca 3 gånger i veckan, sjunga och ha någon liten paus. Man hinner ju om man vill men det ska bli skönt när det är över.
Idag fick jag reda på att jag får VG på B-kursen i matte. Jag är nöjd. Egentligen är jag inte nöjd med VG, men nu är jag det(kanske beror det på läraren). Jag har ett mål och det är att gå ut utan ett enda G. Det skulle vara kul om jag klarar det, men det kan bli svårt på Matte D. ^^

Är ni nöjda med era resultat??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också det som mål, förutom i tyskan och musiken. Lycka till iaf =)

Anonym sa...

Åh det är så jobbigt, oftare är oftast har man för mycket att göra.. Känns exakt likadant för mig.. Tyvärr är jag en sådan människa som inte nöjer mig med VG...

Kram!