söndag 4 maj 2008

Stockholm!!


Guuud vad skönt det är att vara ledig ibland.....i love it! Men lite tråkigt när andra kommer hit och så åker man själv bort. Jag har i alla fall tränat en hel del mm. I torsdags så åkte jag in till Stockholm, egentligen för att träffa min gudmor. Men jag passade på att träffa Sara också! Det var lite nervöst, men kul. Jag såg väl lite vilsen ut när jag skulle se var hon var, men jag så henne ganska snabbt. Vi gick och åt tillsammans och fortsatte sedan med att gå i lite affärer! Det var jättetrevligt och vi tog även fina kort. Det var så klart jättekul att verkligen få träffa henne och se vad hon vad för en liten figur ;D och jag kan ju säga att jag blev verkligen inte besviken ;) ....men jag säger bara SUNDSVALL!!...shit vad man kommer träffa skojiga människor där!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha Miss V på äventyr ^^

Anonym sa...

Åhå!
Lite smygutflykt! Träffa personer från internet...är inte det livsfarligt????
Tänk om .....det hade varit en task-mört på.....50-plus som varit DUM mot dig...tänk det du!!!
Men nu var det ju bara snälla rara söta Sara....asg!!!
Kram till dig , jätte kul att träffas!!Z-z

Anonym sa...

Hoppas du menade mig när du tänkte på Sundsvall xD?? :) HAha, min humor.. Men sm du säger kommerdet att vara klockrent och så himla grymt i Sundsvall :)

Puss! <3

Anonym sa...

Kul att det var en trevlig prick till människa du träffade! Inte för att jag väntat mig något annat! :O)

Svar: Ja, jag vet! Tack för att du bekräftar det! *asg*