måndag 26 maj 2008

ESC och Guitar Hero!

Jag tar en paus i städningen nu för att skriva lite om vad jag gjorde i helgen! Ja jag städar ju eftersom det är en speciell dag imorn!!^^ I helgen så var i alla fall mina päron lååångt borta så jag fick vara lite ensam ett tag, skönt! Jag passade på att träffa mina kusiner lite och den största och jag spelade Guitar Hero. Jag har faktiskt bara spelat det 2 ggr, men han tyckte jag var bra, så det är ju alltid något ;) Vi satt och spelade en bit in på natten istället för att sitta och se på ESC och diskutera alla bidragen. Jag såg Charlotte, Frankrike, Norge och en till som jag inte kommer ihåg, men sen fick det räcka! Deras kaniner rymde och mitt under ESC så ingen av de vuxna ville ut. Istället fick vi ta en håv och springa runt och leta efter dem^^ En hittade vi inte så den är väl borta!

Sen så fick jag reda på att min minsta kusin som är 8 år hade nån tjej som hette Maja. Jag frågade honom vem det var, men han blev jättearg och sprang emot mig. Eftersom vi var på en studsmatta då, hade jag inte någonstans att ta vägen så nu har jag fina klösmärken över armen^^ men jag fick tyvärr inget svar på vem det var!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis, grattis!!
<3<3