torsdag 29 maj 2008

F-dag

Tack för alla fina grattishälsningar jag fick när jag fyllde år! Jag hade det jättebra och trevligt! Jag hade några kompisar hemma på dagen och släktingar mm på kvällen!
På den första bilden är det Elin och min minsta kusin som INTE ville vara med på kort, men till slut så lyckades jag övertala honom...hihi! Och på den andra kan ni ju gissa vem det är!! ;)


Idag så hade vi sista konserten innan sommaren, och innan stockholm också antagligen. Vi ska nämligen till stockholm och sjunga 14-15 september tror jag det var. Efteråt så åt vi ute tillsammans och hade sällskap av massa myggor så nu kliar det för fullt! Blä! Men trevligt var det i alla fall, trots myggen!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det han som inte gillar mig för att jag älskar TH?^^

Anonym sa...

Grattis igen, i efterskott, låter som om du hade en mycket trevlig dag :)