fredag 9 maj 2008

Orka!


Jag har inte tränat sen i söndags....ahh! För många är det himmelriket att slippa träna, det är det inte för mig! Jag gillar att träna, men vill lägga upp det själv vad jag ska göra och så. Det var kanske därför jag slutade spela handboll, lite kul är det faktiskt att de (Hellton-handboll) inte alls är lika bra längre. Vet i tusan vad den där elitsatsningen tog vägen!^^ Aja men iaf så är det skönt att träna..inte alltid såklart, men snart börjar jag få abstinens! Jag vill inte att hela säsongen ska vara förstörd bara för att jag inte kan kunna träna så mycket nu. Det låter lite knas att det kan bli så av att man inte tränar på lite mer än en vecka, men när jag var i Ungern förra året så var det mycket svårare när jag kom hem 10 dagar senare.

Jag har suttit inne sen i söndags, ja inte hela tiden såklart, men föööör mycket...finns det något värre än att sitta inne och se att det är över 20 grader ute, solen skiner och så kan man inte var ute?!! Å andra sidan vet jag inte hur det är att inte vara allergisk - att kunna vara ute och springa runt, ligga i gräset och sola och ha det skönt. Det skulle nog faktiskt vara värre om jag hade något sådant att jämföra med. Det är klart att jag kan göra såna saker, men då ska det vara sommar. Nej jag får helt enkelt härda ut i någon vecka till eller så, sen får jag släppa ut lilla mig på grönbete^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt att inte kunna gör asom man vill p g a pollern. Och visst är det skönt att träna. Har dock fått veckans dos med två kvällar på inlines till jobbet, och så träning i vanlig ordning på söndag.

He he heee..... *ser framför mig en Vickis som skuttar ystert ut genom ytterdörren a la bilderna på mjölkpaketen*

Anonym sa...

Håller helt med dig om det där med träningen. Det är ju så otroligt skönt och avslappnande. Själv tycker jag också bäst om när man får pyssla ihop sitt eget träninschema :)
Hoppas du kan ut i luften och ha det trevligt snart! <3
Kramis!