lördag 17 maj 2008

trötter som ska sjunga

Hej hopp!
Jag sitter och väntar på att Isabelle ska komma så då tänkte jag passa på att skriva lite. Isabelle är hemma i helgen så det är klart att vi får passa på att träffas. Sen ska jag iväg och sjunga. Vi övar egentligen nu, men jag är trött pga medicier så jag får vila och kommer till en stund innan vi ska sjunga. Jag gillar verkligen inte att missa saker, men aja så kan det vara!
Hoppas att allt är bra med er iaf! :)
(kika gärna på den nya layouten på den nya bloggen) :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh.. Jag hade en kompis som sov här innat o vi satt o sjöng singstar till 3 i går natt ^^
Hoppas du har det bra!! <3

Anonym sa...

Jobbigt det måste vara att känna sig så trött hela tiden.. ! Hoppas du blir piggare, mediciner är ju egentligen bara skit!

Själv måste jag plugga snart <3

A