tisdag 26 augusti 2008

....

Det är mycket som ska fixas nu ibörjan.....Jag har bestämt mig för att läsa Psykologi istället för franska. Hoppas att det blir bra, men vi får se. 
Jag ser verkligen fram emot att se Coldplay den 18 september, men sen finns det ingen mer konsert planerad just nu. Håkan spelar i närheten i oktober och just nu håller jag på och hör om jag kan få fota! Hoppas att jag kan få det! :)
Jag är liiiite avis på ni som ska och se på konserten på Slottskyrkan på måndag. Önskade verkligen att jag hade kunnat vara där, men det går tyvärr inte!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem var det som spelade?
Håkan spelar på Mejeriet om några veckor. Vissa tjejer i min klass är som galna! x) Har du sett honom live? Han är asbra live. Verkligen skitbra. Han är så gullig. Problemet är bara att jag inte tycker att han är ett dugg bra! xD Jag tycker han sjunger falskt och att hans texter är tråkiga! xD

Varför väljer du bort franska? Jobbigt eller? Blir man verkligen mycket bättre på franska efter första året? -.-

Anonym sa...

Själv är jag inget språkhuvud, om man bortser från engelskan, så jag tycker du valde helt rätt. :O)

Ja, om två månader är det dags för Håkan även här.

Anonym sa...

Håkan spelar på liseberg o början av september.. tror du han kmr ihåg mig? ;)