tisdag 19 augusti 2008

Sommar 2008

Nu är ledigheten snart slut så jag tänkte sammafatta den lite med testet:

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?: japp en del..
Dog någon som du kände?: Nä
Vilka länder besökte du?: Sverige bara :)
Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?: Fler konserter!! :O
Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?: 3-5 juli :D
Största misstaget?: Jag var borta lite för mycket i juli är väl det enda...
Har du varit sjuk eller skadat dig?: Nä, om man inte räknar efter Ark då^^
Bästa köpet?: Mina cheap monday
Vad spenderade du mest pengar på?: hmm...konserter och det runt omkring
Gjorde någonting dig riktigt glad?: ja massa snälla vänner och roliga saker :)
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?:
omg, vad svårt...jag kommer nog ALLTID komma ihåg "Gimme Love To Give" från s-vall (fråga mig inte varför den låten^^^
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?: lika
Vad önskar du att du gjort mer?: varit ute och sprungit mer
Vad önskar du att du gjort mindre?: inget
Hur tillbringade du midsommarafton?: hemma med familjen :)
Blev du kär i sommar?: .....nää
Favoritprogram på tv: grey's anatomy i think
Bästa boken du läste i sommar: En bok på engelska...kommer faktiskt inte ihåg vad den hette xD minnet där^^
Något du önskade och fick: jupp
Något du önskade dig men inte fick: ja...
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?: tränade och badade tror jag :)
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?: ja.....
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?: ja vad ska man säga?? svårt att säga sin egen stil ;)
Vad fick dig att må bra?: alla söta vänner :)
Vem saknade du?: Issa och Elin :)
Sommarens sötaste?: Jag...nej jag skojar...kan faktiskt inte säga någon speciell!!
Sommarens hetaste?: Gustav i Mando hihi :D
Sommarens största kärlek: Min iPod-högtalare....i love it ;D
Sommarens besvikelse: att jag inte kunde se fler konserter som jag gärna ville
Sommarens bästa: SUNDSVALL!
Sommarens snällaste: all my friens again :D
Sommarens roligaste: Pappa har ju sin lilla humor....som jag fattar xD

4 kommentarer:

Anonym sa...

Naaaa! Ja så var då sommaren över för detta år...SUCK!!!
Jo, det är ju så mycket man vill när man är UNG!
Jag som är medelålders+ tycker att sommaren är för kort varje år numera...
men som du skriver ....det händer ju massa framöver....ha det gott//Kram zzzzzzzzzzzzzzz

Anonym sa...

Ja, sommaren lackar mot sitt slut. Men en bra sommar har det varit, verkar så både för dig och mig. :O)

Anonym sa...

Woho... Dina höften efter Ark asså xD

Anonym sa...

sv: jag ville också träffa dig ):
& så typiskt att du inte var i karlstad när jag va där ):
Det är btw en kille i min klass från karlstad, Sebastian heter han x)