måndag 4 augusti 2008

Bästa Ark-album

Då var röstning om bästa band avslutad! Ark vann med ganska mkt, efter Coldplay (kan det bero på att det finns flera Ark-fans här kanske xD) Då kommer det som en liten följdfråga den här veckan. Vilket album tycker ni är bäst?? Om ni har svårt att välja så kan ni ta två stycken!
Skriv gärna i en kommentar vad Du tog :) Själv så ha jag faktiskt väldigt svårt att välja, det går lite i perioder. Just nu gillar jag PFTW mest, men egentligen så är det WATA som är favoriten! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mina favoritalbum är WATA och SOTA. Varför? WATA för att det var med det jag fastnade för The Ark under deras första klubbturné. SOTA för att flertalet av mina favoritlåtar finns med på det albumet. Gillar texterna och det ofta enkla, enligt mig, soundet.

De andra två album är också bra, men måste man välja, så välder jag så här.

Anonym sa...

Tillägg: Jag kunde som sagt inte välja ett, då båda albumen innehåller låtarna jag lyssnar mest på.

Anonym sa...

Jag har funderat på det här väldigt mycket. Sen tror jag att ja kom fram till att PFTW bar har bra låtar, alla är kanonbra det inns ingen dålig. Det jag tycker är rejen med Ark är att de har så pass olika skivor med olika teman så det blirliksom att man gillar skivorna i perioder, i alla fall för mig. Man behlver styrkan vid olika tillfällen..

Kram!