lördag 16 augusti 2008

UNG 08


Igår var jag i Stockholm och på Ung 08. Jag fick skjuts in av mamma (väldigt snällt, tack! :)) så hon passade på att fixa en sak först och jag satt snällt och väntade. När hon var klar gick vi och åt och sedan gick jag in på området för att hämta ackrediteringen och för att se om Y var där. Tjejen som skulle fixa kortet åt mig hade inte sån koll så efter att hon hade ringt samtal (vilket hon egentligen inte hade behövt göra eftersom mitt namn stod på en lapp framför henne) ursäktade hon sig och gav mig kortet.

Jag gick och shoppade lite med mamma och fikade tillsammans innan jag vid halv 5 tiden gick in på området igen för att möta Y och Bir! Vi hittade varandra ganska snabbt och väntade på att Z skulle komma (under den tiden hann vi sitta och prata lite, ta kort och Bir trillade i rabatten när hon skulle leka Ferdinand^^).

När Z kom gick vi till Gallerian och åt, eller de åt eftersom jag hade ätit innan jag träffade dem. Vi hade det trevligt och satt där tills halv 7, då vi gick in på området igen. Jag hade gått runt och tittat lite under dagen och jag tyckte faktiskt lite synd om Oskar. Överallt var det hip hop-musik och översminkade tjejer med hårförlängning. Okej man kanske inte ska dömma folk, men det kanske inte direkt var Oskars fans om man säger så. Men när vi kom till scenen och Oskar började så var det en publik där som älskade honom...ja i varje fall efter andra låten då de som skrattade lite åt hans falsettsång hade gått därifrån. Konserten var mkt bra tycker jag, vill du se mer vad jag tyckte om den och fler bilder, titta HÄR

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkar som du hade en riktigt bra dag. Och jag hade gett nästan hur mycket som helst för att få vara där när B lekte Ferdinand och trillade ner i rabatten. XD