söndag 17 augusti 2008

Ohh no, it's over

Jag fixade en liten ny layout nu!! Inte så speciell kanske, ganska enkel, men bilden passade ganska bra där tyckte jag. Jag har ju lovat att byta layout ibland så nu tyckte jag det var dags!

Jag har i alla fall insett att snart...eller nu kanske man ska säga är ledigheten slut. Egentligen är jag ledig tills på torsdag, men det är massor som ska göras. Packa, träffa en kompis, på stan och köpa ett par saker, packa upp och ner igen för att sedan packa upp en sista gång (ja jag vet det blir mkt packande^^) fast känner jag mig själv rätt kommer jag inte orka packa upp den där sista gången för ens till nästa helg.

Sen vill jag sååå gärna hitta på något, The Hives eller AND-konserten i Sthlm vore inte helt fel om man säger så. Kan inte ett mirakel ske så jag bara råkar kunna vara ledig då eftersom konserterna är dagarna efter varandra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukanmäl dig! Musik är ett måste!

Snygg bild i layouten. So najs!

Anonym sa...

Påminn mig inte xD