tisdag 12 augusti 2008

Övningskörning 1

-Jag ska ALDRIG ta körkort, sa jag efter att ha övningskört första gången idag.

Kopplingen i, växel i, kopplingen ur, gasen i, kopplingen i, gasen ur, växeln ur....bla bla bla! ¨
Men till slut fick jag till det i alla fall så jag kom upp i 20 km/h *stolt* Men något intresse för att ta körkort har jag trots allt inte, men mamma har sagt att hon kan betala bara jag tar så vi får väl se...

In Lust We Trust och State Of The Ark fick lika många röster! :)
Nu kommer en ny omröstning om vilken pryl ni inte kan klara er utan :) Ni får självklart välja flera alternativ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååhh, du kommer att klara det där med körkortet galant! Jag tror på dig! :O)

Kul att få resultatet av omröstningen!

Anonym sa...

Själv blir jag bara så flummig när jag övningskör xD
Pappa blir galen på mig!

Vilken pryl, alla mina cd-skivor!