söndag 10 augusti 2008

Väckt för tidigt!

I morse blev jag väckt av min goa (men jag var inte så glad på henne då) kompis som ringde och sa: Hej jag kommer till dig om en halvtimme! Jag fick fram något ljud som skulle föreställa: Ja okej, det blir bra hej då! Jag tänkte sedan att jag kunde sova 20 minuter till och äta medans hon var där, men blev klarvaken ganska fort eftersom min hund skällde!! 10 minuter innan den utlovade tiden kommer min kompis pigg och glad (jag kan tyvärr inte påstå att jag var varken det ena eller andra). Men vi beslöt oss för att ta en promenad så vi (läs jag) blev vaken. Den som väcker mig imorn lär jag inte bli glad på! xD

Btw så har jag haft Willy Wonka sången från Kalle och Chokladfabiken i huvudet hela dagen. Vad är felet då?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte så kul att bli väckt så tidigt... ! Jag lovar att inte ringa dig på morgonen iaf xD

Anonym sa...

Så kan det gå när vännerna vill träffa en. Och ang låten på din skalle, så tror jag helt enkelt att du helst av allt vill leva i en värld av choklad! Hi hi hiiii.....